Realizare site,    Creare site,    Aplicatii ERP,    Aplicatii CRM,    Aplicatii pentru mobil

Ce trebuie sa sti pentru crearea realizarea unui magazin online

Blog Single

Multi dintre cei care isi deschid magazine online il inchid in primul sau al doile an de functionare.
Desi vanzarile in mediul on-line cresc de la an la an cu toate acestea cei care isi deschid astfel de magazine dau faliment in primi ani de functionare deoarece nu stiu si nu au experienta in dezvoltarea unei afaceri in mediul on-line.

Problemele care apar in crearea si dezvoltarea unui magazin online:

- Pentru o buna functionare a unui magazin online trebuie sa luati in calcul unele cheltuieli inevitabile cu dezvoltarea siteului si cu promovarea acestuia. Trebuie sa cunoasteti foarte bine procedurile de promovare on line sau sa apelati la o firma de specialitate.
- Trebuie sa cunoasteti si sa aveti o colaborare foarte buna cu importatori sau producatorii deci cu furnizori dumneavoastra.
- Trebuie luat in calcul timpul de transport si implementarea acestuia pe site.
- Trebuiesc luate in calcul si retururile si care sunt conditiile de retur.
- Trebuiesc luate in calcul legile in vigoare si contabilitatea.
- Toate acestea pot duce la succesul sau insuccesul magazinului tau online.
- Magazinul tau trebuie sa fie gandit foarte bine si sa aiba un design atragator dar si functionalitatile necesare si nu in ultimul rand usor de navigat si sa ii ofere facilitatile necesare clientului.
- Consideri ca ai un super magazin, din punct de vedere design, functionalitati, preturi si pur si simplu esti incantat de imaginea ta online. Magazinul nu-ti vinde tie produse, el trebuie sa vanda clientilor.
- Clientii tai sunt de alta parere si in acelasi timp nu le inspiri credibilitate.
- Descrierea produselor este esentiala si trebuie sa fie cat mai ampla si unica nu copiata de pe alte site-uri pentru a putea fi indexata mai bine de catre motoarele de cautare.

Dupa ce am enumerat cateva din problemele care pot aparea si cauza neplaceri in desfasurarea activitati tale va oferim cateva sfaturi utile:

- Angajeaza profesionisti in crearea, optimizarea si dezvoltarea magazinului tau online.
- Magazinul online sa fie cat mai aerisit si curat, adauga cat mai multe facilitati pentru clienti tai. Schimba ceva regulat in magazinul online si adauga tot timpul functionalitati noi.
- Produsele sa fie adaugate cu o descriere cat mai ampla, precum si cat mai multe poze daca se poate chiar si un clip video.
- Adauga un blog si incearca sa dai sfaturi clientilor pe nisa care ai ales-o.
- ofera servicii de calitate vinde produse care le ai in stock si specifica foarte clar termenul de livrare care sa poata fi respectat.
- Foarte important ia in calcul pe ce platforma iti dezvolti magazinul online.

Mai jos iti vom spune ce trebuie sa cuprinda un magazin online cu rosu varianta minimala si cu ce trebuie dezvoltat ca sa ajunga sa fie cat mai competitiv si complex.

  1. CATALOG DE PRODUS

  • posibilitatea de a adauga produse nelimitate

  • posibilitatea de a adauga categorii si subcategorii de produse nelimitate

  • produsele se pot personaliza prin imagini, text, pret (le puteti edita si dumneavoastra)

  • produsele cumparate se adauga automat in cosul de cumparaturi, dupa care clientul poate plati sau continua cumparaturile; totul este dinamic si se realizeaza automat

  • se pot compara produsele intre ele

  • se poate alege stadiul unui produs (il puteti seta sa fie disponibil sau indisponibil pe stoc)

  • inventariere produse (inventar cu produse vandute, clienti, produse populare etc.)

  • setarea unei cantitati obligatorii minime de cumpărare

  • gruparea produselor dupa marimi, culori etc. (la un magazin online de haine se poate seta ca de ex. un tricou sa cuprinda marimile M, L, XL etc si sa fie de culori rosu, alb etc.)

  • un produs poate avea mai multe imagini

  • cand se incarca imaginea unui produs pe site, nu este nevoie sa aveti cunostinte de editare foto pentru a crea  aceiasi dimensiune (soft-ul unui magazin online permite sa redimensioneze imaginile automat la o marime standard sau aleasa de dumneavoastra)

  • clientul poate sa dea zoom şi thickbox pe imaginile produselor

  • imaginea produsului poate sa fie protejata impotriva copierilor (este o cerinta dorita de multi din clientii firmei noastre de web design; probabil ca si dumneavoastra nu doriti sa va fie folosite niste imagini pentru care ati angajat un fotograf si ati cheltui mult din bugetul destinat magazinului online pentru a detine un site web cu imagini ale produselor clare si reprezentative)

  • vizitatorii (potentialii clienti) pot adauga un comentariu la produs sau il pot evalua din punct de vedere al calitatii

  • produsul poate sa contina preturi cu dublă afişare: cu sau fără taxe

  • se poate alege numărul de produse ce sunt afisate pe pagină

  • se afişeaza stocul disponibil cu produsul aferent

  • produsele se pot sorta dupa:  pret, data introducerii in catalog, ordinea alfabetica etc.

  • pagina cu produs se poate printa

  • se pot seta anexe la paginile de produse (ghiduri etc.)

  • se pot seta produsele dupa producători, branduri etc. sau dupa furnizori

  • facilitatea ”Trimite unui prieten” care ajuta ca produsul, implicit siteul, sa fi promovat

  • prin email, messenger etc.

  • personalizarea unui produs din magazinul online ca fiind downloadabil (MP3, PDF etc.)

  • posibilitatea de a prezenta sub format de clip video un produs



  1. CLIENTI

  • interfata pentru clienti

  • cont pentru inregistrarea clientului cu date personale, email etc.

  • recuperarea parolei pentru contul inregistrat

  • optiunea de Newsletter (clientul poate primi prin e-mail informatii despre reduceri, oferte, produse noi)

  • cupoane de reducere pentru clientii fideli

  • monitorizarea comenzilor si prin e-mail

  • capacitatea softului magazinului virtual de a crea grupuri de clienţi

  • puteti crea un sistem de loialitate (puncte)

  • optiunea de a oferi cadouri pentru clienţii

  • suport online prin chat pentru clienti



  1. COMENZI



  • posibilitatea de a reînnoi o comandă cu un singur click

  • se poate seta o singură pagină de plata

  • consultarea în timp real a cosului de cumparaturi

  • statusul comenzilor poate fi personalizabil

  • personalizarea comenzilor cu mesaje predefinite

  • optiunea de configurare a unei sume minime pentru comenzi

  • optiunra de a comanda produse, chiar daca nu sunt pe stoc

  • control pentru retururi

  • personalizarea facturii ce ajunge in emailul clientului

  • optiunea de personalizare a vanzarii, oferint cadouri, ambalaj pentru produs 



  1. ELEMENTE SITE



  • posibilitatea de a edita si dezactiva paginile de conţinut, paginile de producător şi paginile de furnizor

  • cosul de cumparaturi retine comenzile facute si calculeaza automat totalul cumparaturilor

  • cautare rapida dupa un anumit produs aflat in site

  • editarea si postarea de cuvinte cheie caracteristice fiecarui produs

  • pagina de start (home page) este customizabila

  • puteti sa prezentati pe prima pagina a magazinului produsele recomandate

  • puteti insera anunturi pe prima pagina

  • publicarea celor mai noi produse adaugate

  • publicarea automata pe prima pagina a celor mai vandute produse

  • din tabloul de administrare puteti seta in ce limba sa se afiseze magazinul online

  • se poate seta moneda in care sa fie afisate preturile produselor

  • siteul afişează produsele din aceeaşi categorie

  • siteul afişează cei mai buni cumparatori (puteti crea chiar un concurs prin care sa stimulati clientii pentru noi cumparaturi)

  • magazinul online afişeaza in timp real conţinutul din coş

  • puteti sa afisati pe prima pagina linkuri diverse sau linkuri care fac trimitere catre pagina de Termeni si Conditii, Legalitate, Livrare etc.

  • se pot afisa pe siteul web categoriile produselor; categoriile producatorilor; categoriile furnizorilor etc.

  • cumparatorul are in permanenta acces la contul lui prin care poate vedea: informatiile personale, comenzile etc.

  • puteti sa evidentiati in cadrul paginilor web mijloacele de plata disponibile

  • se poate crea un flux de stiri, noutati, articole care ajuta la promovare si il poate face pe client (vizitator) sa revina pe site



  1. METODA DE PLATA



  • mijloace de plata customizabile

  • optiunea de configurare a metodei de plata si a contului bancar in care sa fie livratii banii, veniti in urma comenzilor

  • siguranta platii pe site

  • plata prin curieri (Posta Romana, Fun Courier etc.)

  • plata prin transfer bancar

  • plata prin card

  • plata prin cec

  • plata prin PayPal, Moneybookers etc.



  1. TRANSPORT



  • optiunea ca paginile web ce ruleaza pe un soft magazin online sa contina orice curier

  • setarea comenzilor care se expediaza prin curier in functie de pret si greutate

  • posibilitatea de livrare in orice zona a lumii (in functie de curierul ales)

  • posibilitatea de a seta taxa perceputa de curier pentru transport, care poata sa apara si in pretul final al produsului afisat pe magazinul online

  • optiunea de reglare a unei comenzi minime, a unui cost minim total al produselor



  1. STATISTICI



  • se poate observa cati vizitatori au accesat magazinul online in fiecare zi/saptamana/luna

  • se vad cuvintele pe care le-au scris in motoarele de cautare (Google, Yahoo, Bing etc.) pentru a ajunge la magazinul virtual

  • atat clientii cat si dumneavoastra puteti vedea care sunt cele mai vandute produse, cele mai profitabile categorii sau subcategorii de produse, cei mai profitabili furnizori

  • contorul de statistici arata ce siteuri au promovat magazinul online

  • se poate integra in codul sursa al magazinului online sectiunea de Google Analytics



  1. TRADUCERE MAGAZIN



  • magazinul online poate sa fie tradus in orice limba de circulatie internationala

  • puteti avea produse, caracteristici, emailuri personalizate in: engleza, franceza, italiana, spaniola etc.

  • exista optiunea de traducere online printr-un instrument integrat in soft-ul de magazin online



  1. OPTIMIZARE SEO



  • orice magazin online creat trebuie sa fie construit si din punct de vedere SEO; magazinul virual are un modul inlus de optimizare SEO

  • echipa noastra de design creaza magazine online bazate pe urmatoarele principii: harta Google, Canonical URL, URL rewriting, linkuri permanente



  1. DATE TEHNICE



Design full responsive

Modificare pagina fara refresh

Trimitere formulare fara refresh pagina

Compatibil orice browaer

Elemente animate

Editare pozesi bannere ( maxim 5)

Editare butoane ( 5 incluse)

Slideshow – 3 slide-uri

Blog

Alte formulare